Twitter Reklamları

Bazen bir insanın ‘’herkese iyi haftalar’’ diye kullanabileceği, bazen de devlet başkanlarının dünyaya seslendiği bir platformdur aslında Twitter. İsmini kuş ciklemesi anlamından alan Twitter, bugün dünyanın en önemli sosyal medya mecralarından birisi haline geldi. Markalar için çok büyük bir pazarlama fırsatı olan reklam modelleri , çok dikkatli planlanmadığı taktirde kriz yönetimine dönüşebilir.

İlginç Bilgi;

Dakikada 500.000’in üzerinde tweet atılan platformda, bir günde atılan tweet ile 10 milyon sayfalık bir kitap oluşturabilirsiniz.

Bu rakamlar göz önünde bulundurulduğunda Twitter’da markanız için reklam vermek avantajlı olabilir. Bunun için precad medya uzman ekibi ile en doğru kampanyayı tasarlamanıza fayda sağlıyoruz. Akılda kalıcı reklamın sırrı var mıdır ? Tabii ki de vardır. Bizim ile birlikte güçlü bir görsel içerik ve doğru metin yazarlığı ile etkili bir reklam kampanyası yapabilirsiniz. Buradaki kilit nokta, platformun tüm detaylarına hakim olmak ve en optimize edilmiş kampanyayı hazırlamak.

chiangmai thailand june 06 2021 woman holding smartphone mobile with twitter logo screen twitter is social media online service microblogging networking communication scaled | Precad Medya Reklam Ajansı

 

Maliyetlerinizi minimuma indirip, performansınızı maksimuma çıkartıyoruz.

Kampanya optimizasyonu ve ilk hafta sonrası yapılacak performans değerlendirmesi eşliğinde en doğru hedef kitleye en az bütçeler ile ulaşmanızı sağlıyoruz. Eskiden Twitter daha çok büyük bütçeli markalara hitap ederken, bugün bütçe büyüklüğü gözetmeksizin reklamlarınızı yayınlayabilirsiniz.

Twitter Reklamları İçin 3 Reklam Modeli Mevcut

Twitter’ın reklam seçenekleri temel olarak 3’e ayrılır. Sponsorlu Hesaplar, Sponsorlu Tweetler ve Sponsorlu Gündem

1- Sponsorlu Tweet

Bu reklam modelinde takipçileriniz arasında olmayan ve hedeflemeniz dahilinde bulunan tüm kullanıcılara reklamınız gösterilir. Kullanıcıların gösterimleri üzerine değil, etkileşimleri üzerine ücretlendirildiği reklam modeli, en sık kullanılan reklam modelidir.

2- Sponsorlu Hesap

Hedef kitlenizi belirledikten sonra, bu kitleye “kimi takip etmeli ” bölümünde çıkan reklamlardır. Bu reklam modelinde sponsorlu hesaplar en üstte çıktığından dolayı, fark edilme oranı oldukça yüksektir. Yine maliyetler gösterim üzerinden değil, kullanıcıların sizi takip etmesi üzerinden hesaplanır.

hashtag symbol spotlight isolated scaled | Precad Medya Reklam Ajansı

3- Sponsorlu Gündem

Bu reklam modeli, hızlı aksiyon alınması hedeflenen kısa süreli reklam kampanyaları için geçerlidir. Gündem bölümünde yer alan hashtag’ler arasında markanız yer alabilir, oldukça fazla etkileşim yaratabilirsiniz.

Twitter’da ayrıca video reklamları ve web sitesi trafiği yaratan reklam modellerini de uygulayabilirsiniz. En önemlisi de dil seçeneklerine göre Twitter reklam kampanyanızı yönlendirebilirsiniz. Kullanıcıların platformu hangi dilde kullanmalarına göre, reklamlarınızı oluşturabilir, farklı ülkelerde farklı dil kullanan kitleler ile markanızı buluşturabilirsiniz.

Örnek olarak, Türkiye’de bir inşaat projesi reklamı vermek isteyen marka için, yine Türkiye’de bulunan Araplar etkili bir hedef kitle olabilir. Bu reklam modelleri ile, farklı diller de hedeflemeler yaparak, potansiyel satışlarınızı arttırabilirsiniz.

Lead Oluşturma Kartları

Twitter reklam modellerine ek olarak yeni eklediği Lead Oluşturma Kartları ile kaliteli bir müşteri datasına sahip olabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için Precad medya reklam ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.